Alapok-01
2005.02.11. 21:07
Alapok-01: Megismerkedés a játékkal.
A játékban minden játékosnak van egy hajója. Ezt a hajót fejlesztheti Rpg szerűen, vagy cserélheti le jobbra. Az új játékos első lépése, hogy mivel egyenlőre még a semleges félhez tartozik, ezért vesz egy sima frigat-01-est. Ezt felszereli fegyverekkel és elmegy tréningelni, közben a szintlépéseknek köszönhetően egyre újabb hajók válnak elérhetővé, majd 12-es szinten el lehet dönteni a hovatartozásunkat. Azaz a matróz képére helyezve a kurzort megjelenik lenn a portré mellet egy kis négyzet ezzel a felirattal: cls. Erre rákattintva válik elérhetővé az a menu ahol kiválaszthatjuk hogy melyik nemzethez tartozzon a matróz. Ha ez megvan akkor először is kellegy kapitány az adott nemzettől, nyomjuk meg a cls gombot a már egy nemzethez tartozó matrózon. Itt válaszzuk a bridge operatort, mostantól, ez a kapitány, neki hála bemehetünk az adott fél kikötőjébe.
|